Većina učenika u sadašnjoj generaciji tehnologija i promjena su vizuelni tipovi učenika. To znači da oni najbolje uče tako što vide informacije u primjerenom formatu, poput slike, mape, grafikona ili video zapisa. Ovi učenici su odlični u vizuelnom predstavljanju objekata, planova i rezultata u prostornom smislu i uživaju u crtanju njihovih odgovora u različitim bojama kako bi objasnili svoj misaoni proces.
Na taj način se kod njih odvija učenje – učenik prima nove informacije i priključuje ih informacijama koje već ima.
Ključna stvar je da su slika i informacije povezane u našem UMU, jer pamtimo u slikama. To je ono što je glavni efekat vizuelnog učenja!
Vizuelno učenje može biti od velike koristi jer:
- Ubrzava prenošenje poruka
- Omogućava učeniku da drugačije sagledava problem, na način koji će razumjeti
- Povećava memoriju učenika o važnim informacijama
- Razvija kod učenika razumijevanje „šire slike“
- Inspiriše učenike da razmišljaju na kreativan način
- Učenici razvijaju alate koji će im pomoći da budu bolje organizovani
- Pomaže učenicima da efikasnije uče
- Povećava interes učenika za predmet
Činjenica je da svaki školski predmet sadrži određene specifičnosti kao i to da su pojedini predmeti, poput mikrobiologije, apstraktniji od drugih, te je teže približiti njihove sadržaje učenicima i pronaći odgovarajuće načine učenja. Ipak, svi časovi mogu biti uspješni ako nastavnik na adekvatan način uvede učenika u određeni sadržaj, izabere i adekvatno primijeni različite oblike rada u nastavi.
Da bi poglavlje specijalne bakteriologije učenici, smjer – Zdravstveni tehničar, savladali na što boli način odlučili smo da pored klasičnog učenja gradiva primijenimo vizuelno učenje. Proces učenja je samim tim postao veoma interesantan učenicima, gradivo je savladano na bolji i brži način a naučeno gradivo ostaće trajno zapamćeno.
Na ovaj način učenike osposobljavamo za razumijevanje temeljnih saznanja o biologiji bakterijskih patogena koji uzrokuju infektivne bolesti, njihovim mehanizmima širenja i prijenosu, patogenezi, kontroli i prevenciji kao i za razvoj informatičkih i dijagnostičkih vještina, uključujući korištenje i tumačenje laboratorijskih testova u dijagnosticiranju uzročnika bolesti, determinaciji i mikroskopskim analizama.