26.02.2020.
У сриједу, 26.фебруара реализован је Угледни час из предмета Хирургија у III-1 одјељењу, Образовни програм Ветеринарски техничар.
Тема којом су се ученици бавили односила се на ТЕРАПИЈУ РАНЕ, односно врсте ране, узроке појединих рана, њихове карактеристике, а објашњавали су и узрочно-последичну везу између постојања ране и здравственог стања пацијента. У оквиру групног рада симулирали су извођење обраде три различите врсте ране.

Након кратког излагања о здравственом стању пацијента и врсти ране коју изводе, ученици су кроз кооперативни рад у малим групама, припремали неопходни прибор, тј.стерилне газе, вату, различите повеске, фластере, дезинфекционе растворе, прибор за припрему операционог поља; потом су објашњавали и практично извели интервенцију. Указали су и на редослед извођења поступака у интервенцији.


Након практичног извођења радних задатака, ученици су на нивоу група попуњавали протокол о интервенцији. Посебно су наглашавали (не)слагања и мимоилaжења у практичној вјежби, као и утиске о раду на нивоу групе.
По завршетку симулације збрињавања пацијената, кроз вођени дијалог, анализирали су поступке извођења различитих поступака збрињавања рана, након чега су упознали и начине препознавања различитих врста рана и њихову тежину по здрвствено стање пацијента.

Ученици су евалуирали одржани час и исказали задовољство практичним извођењем вјежбе, оцјењујући овакав начин рада и комуникације највишом оцјеном, уз образложење да је ,,Права идеја да се макар на кратко осјећамо као као техничари “.